hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| جابجایی ۴.۵ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی

آذربایجان غربی| جابجایی ۴.۵ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان از جابجایی نزدیک به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد.

فروغ فاریابی افزود: میزان کالای حمل شده نیز توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کالای استان از ابتدای سال تاکنون بالغ‌بر هشت و نیم میلیون تن و بارنامه‌های صادره نیز نزدیک به ۶۵۰ بارنامه بوده است.

او با اشاره به وجود ۶۷۰ دستگاه اتوبوس و ۱۲۰۰ دستگاه سواری با میانگین عمر به ترتیب 5/9 و 5/10 سال اضافه کرد: بیش از ۳۰ هزار راننده در دو بخش مسافر و بار مشغول کار هستند.

او با اشاره به زیرپوشش قرار گرفتن ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر در سامانه سپهتن افزود: ارتقاء بهره‌وری حمل‌ونقل عمومی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه‌ای عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از طرح سپهتن است.

این مقام مسئول گفت: سپهتن می‌تواند با تشخیص کارکردهای واقعی رانندگان تلاشگر و زحمتکش بستری برای شناسایی این عزیزان فراهم آورد و با کنترل سرعت ترددهای بین‌شهری خطرات ناشی از تصادفات و سوانح را به شکل گسترده‌ای کاهش داده و نهایتا سلامتی و ایمنی خود رانندگان را تضمین کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد